Genmab — Oktober 2018
-
Den rabat, der blev givet i US i Q3 2017 fortsatte også fremover fra det tidspunkt. Den var også "retroaktiv"
-
Don't kid yourself - den RoW rabat er et ordentligt spark i nødderne på dara-omsætningen
-
Plejer de månedstallene ikke at være her på det her tidspunkt?
-
Plejer
månedstallene ikke at være her på det her tidspunkt? -
...men ligesom kommunikationen fra JJ/GEN har været latterlig det sidste års tid, så er kursen også ved at være det
-
@plimsoller jo i dag, men de er jo relativt kendte, da v kender omsætningen i Q3, Det er nok mellem 107-112mio $
-
mobbyduck - jeg vil nu alligevel meget gerne have fat i den. For det ser ud til at US rabatten bliver mindsket lidt her i Q3
-
Tak. Er blot en lille smule nervøs for flere overraskelser. Der skal i øjeblikket ikke meget til at trykke os nedad.
-
det vil jeg da også, har ligesom dig et længere regneark kørende
-
@JV
-
tag det helt roligt (på det område) Plimsoller - det recepttal har ingen påvirkning efter vi allerede har set Q3 tallene. Det er bare for os tal-tosser
-
har du en kilde på, at det er en midlertidig rabat?
-
prøv lige at kigge på kalenderen - CMD var den 26. sept og kursen var i 1072. Lige siden er det gået lodret ned
-
...mærk kontaktfladen mellem kind og fortov
-
jep - for historisk periode. Ikke noget med fremtiden
-
som jeg også skriver, så blev den rabat ført videre - og endda udvidet i US
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind