Genmab — Oktober 2018
-
jep - den er kr 865 per aktie
-
...og dem er der ca 61,5 mio af…
-
JV...Det har jeg ikke.
-
ærgerligt - tak
-
et lille plaster på såret til diskussionen om guidance for hele året er at USD lå meget lavt omkring årsregnskabet og guidance er baseret på usddkk 6,00 - Der ligger i hvert fald 5% medvind og venter der ifht omsætningen i dkk
-
@lahn1, det sagde man også efter Q3 2017, når den rabat nu er givet for anden gang, ligner det vidst ikke en "one time payment"!
-
...og hvad er det for en tvivl, du vil mane til jorden?
-
@lahn1, det sagde man også efter Q3 2017, når den rabat nu er givet for anden gang, ligner det vidst ikke en "one time payment"!
-
hold nu kæft 4% ned...
-
Den rabat, der blev givet i US i Q3 2017 fortsatte også fremover fra det tidspunkt. Den var også "retroaktiv"
-
Don't kid yourself - den RoW rabat er et ordentligt spark i nødderne på dara-omsætningen
-
Plejer de månedstallene ikke at være her på det her tidspunkt?
-
Plejer
månedstallene ikke at være her på det her tidspunkt? -
...men ligesom kommunikationen fra JJ/GEN har været latterlig det sidste års tid, så er kursen også ved at være det
-
@plimsoller jo i dag, men de er jo relativt kendte, da v kender omsætningen i Q3, Det er nok mellem 107-112mio $
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind