Genmab — Oktober 2018
-
Helt enig OHW. Hvis alle er enige, så ryger debatten af fløjten. Det er ikke formålet med PI.
-
Forudsætningen er dog, at debatten er respektuld og høflig.
-
Kender I Genmabs markedsværdi ved
kurs 865? -
godmorgen Helge - har du opsnuset nogle recepttal? Du plejer at skarp og hurtig ved havelågen:-)
-
jep - den er kr 865 per aktie
-
...og dem er der ca 61,5 mio af…
-
JV...Det har jeg ikke.
-
ærgerligt - tak
-
et lille plaster på såret til diskussionen om guidance for hele året er at USD lå meget lavt omkring årsregnskabet og guidance er baseret på usddkk 6,00 - Der ligger i hvert fald 5% medvind og venter der ifht omsætningen i dkk
-
@lahn1, det sagde man også efter Q3 2017, når den rabat nu er givet for anden gang, ligner det vidst ikke en "one time payment"!
-
...og hvad er det for en tvivl, du vil mane til jorden?
-
@lahn1, det sagde man også efter Q3 2017, når den rabat nu er givet for anden gang, ligner det vidst ikke en "one time payment"!
-
hold nu kæft 4% ned...
-
Den rabat, der blev givet i US i Q3 2017 fortsatte også fremover fra det tidspunkt. Den var også "retroaktiv"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind