Genmab — Oktober 2018
-
Det er et generelt problem, at der bliver tillagt alt for megen værdi til pipeline og tidlige faser. Biotek tager masser af tid og mit indtryk er, at sentiment her på siden er aaaalt for positivt alt for godt hjulpet på vej af nogle skribenter
-
Hahaha
-
Du lyder frustreret:-)
-
Der skal vel noget PoC til på duo og hexa før de programmer bliver tillagt værdi? Manglen på tech deals hjælper heller ikke på tilliden
-
Min udfordring her, er at den positive indstilling (mig selv inkluderet) gjorde mig blind for den udvikling, som vi har gennemgået det sidste år. Det sparker jeg mig selv over
-
Det er spændende og fantastisk interessant. Forrygende perspektiver for investorer og patienter. Men aldeles uden værdi, som du selv skriver
-
Den vinkel er helt fraværende herinde
-
Genmab har valgt en strategi, om det er den rigtige, kan jeg også have min tvivl om, en ting er sikkert det aftaler som denne de fravælger, selvom at den burde ligge til højrebenet.https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/leo-pharma-and-zymeworks-enter-into-bispecific-antibody-licensing-and-research-collaboration?publisherId=12353927&releaseId=13562844
-
In the TV poster i am looking at the median duration of response of 4.9 months (PFS 4.2m) ; am i correct in saying that the maximum duration of the trial is 12 cycles of 3 weeks = 36 weeks =+- 9 months? Also NCT02001623 shows "at end of trial (an expected average of 6 months)"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
