Genmab — Oktober 2018
-
tak bulder - kan godt huske den. Jeg tænkte dog, at de tal nok var udtryk for at lægerne prøvede dara på udvalgte patienter, og ikke som et "go to" medikament for alle. Recpettallene syntes ikke at vise udbredt off-label I øjeblikket
-
men vi kan da krydse fingre for, at det vil afstedkomme noget off-label, når der foreligger maia data - men så bliver det næste problem vel, at JJ vælger kun at frigive data for partial response (hvis trenden for Alcyone og Cassiopeia skal følges…)
-
jeg vil blive meget overrasket, hvis recepttallet ligger over USD 110 mio
-
så du regner med en vækst på 25% d/d I forhold til august? Det vil med længder være den bedste måned nogensinde
-
men det kan se ud til, at prisstigningen faktisk vil bide sig fast. Hvis vi regner med en rabat på 10% over hele Q3, så vil tallene hænge sammen
-
-
Det er også på den baggrund, at jeg tænker, at prisstigningen faktisk bider sig fast. Og long term er det jo gode nyheder. september kan ikke være usd 129 mio
-
well, vi får I hvert fald en anskuelighedundervisning I, at GEN ikke er kontracyklisk eller "pharma-safe haven". Det er high-risk biotek
-
Alle lakseselskaberne stiger i dag . Det er min sikker havn. Fin hedge mod fald i Genmab.

-
...er det fordi antibiotika kører modsat andre pharma?
-

-
Nordea er største nettosælger igen i dag... Kan de mon blive ved med at have aktier tilbage...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind