Genmab — Oktober 2018
-
så du regner med en vækst på 25% d/d I forhold til august? Det vil med længder være den bedste måned nogensinde
-
men det kan se ud til, at prisstigningen faktisk vil bide sig fast. Hvis vi regner med en rabat på 10% over hele Q3, så vil tallene hænge sammen
-
-
Det er også på den baggrund, at jeg tænker, at prisstigningen faktisk bider sig fast. Og long term er det jo gode nyheder. september kan ikke være usd 129 mio
-
well, vi får I hvert fald en anskuelighedundervisning I, at GEN ikke er kontracyklisk eller "pharma-safe haven". Det er high-risk biotek
-
Alle lakseselskaberne stiger i dag . Det er min sikker havn. Fin hedge mod fald i Genmab.

-
...er det fordi antibiotika kører modsat andre pharma?
-

-
Nordea er største nettosælger igen i dag... Kan de mon blive ved med at have aktier tilbage...
-
Skulle der ikke blive offentliggjort nogle posters fra ESMO i dag?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind