Genmab — Oktober 2018
-
apropos overlegen - så har jeg ikke på fornemmelsen, at vi har set ret meget off-label brug endnu. Har I nogen forventninger om områder / volumen af off-label - if any?
-
hvad tænker du om interim på maia Sukkeralf? Jeg havde opfattelsen, at vi "blot" ventede på pfs=50% I kontrolarmen.
-
Der er helt klart et omkostningselement her - og for off-label tænker jeg, at vi nok skal ud I noget unmet need, før læger vil hive dara op af skuffen. Måske amyloidosis?
-
...men så skal vi nok se lidt kliniske data, før nogen tør gøre det
-
Jeg kender ikke kriterierne for hvornår der laves interimanalyser - mener Jan tidligere er blevet spurgt ind til dette, men der kommer bare luftige svar tilbage. Har svært ved at se andet end at ventetiden er god for data, men dårligt for salget i 2019
-
I Alcyone, var den udløsende faktor ikke pfs?50% på kontrolarmen? For Cassiopeia var det dog ikke lige til at gennemskue, hvad kriteriet var
-
pfs=50% skulle der stå
-
Off label: Der var jo Jefferies "US MM Proprietary Physician Survey" her fornylig, hvor de rundspurgte 50 læger: Encouraging uptake in 1st line setting despite data for key combination pending: Around 60% of physicians report using Darzalex, either alone or in combination. If accurate, our survey suggests a fairly rapid adoption 1st line, and likely off-label use in the +Rd setting, in our view.
-
tak bulder - kan godt huske den. Jeg tænkte dog, at de tal nok var udtryk for at lægerne prøvede dara på udvalgte patienter, og ikke som et "go to" medikament for alle. Recpettallene syntes ikke at vise udbredt off-label I øjeblikket
-
men vi kan da krydse fingre for, at det vil afstedkomme noget off-label, når der foreligger maia data - men så bliver det næste problem vel, at JJ vælger kun at frigive data for partial response (hvis trenden for Alcyone og Cassiopeia skal følges…)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind