Genmab — Oktober 2018
-
Det vil være den logiske tilgang. Jeg har ikke forstand på det, men man har jo lov at håbe. Først og fremmest skal der komme gode resultater, og så må vi se.
-
-
Det går hurtigt nu...nedad..:-(
-
Tak for link, Helge ! Når man ser og hører dette indslag, kan jeg simpelthen ikke lade være med at spørge (igen) : Hvad f...... er det så der foregår når vi bliver ved med at falde. Denne bevægelse er jo stik imod det de selv siger ift kursmål og anbefaling ???
-
The trend is your friend
Lemmings... -
Det er også svært at forstå AMBU skulle have en P/E på over 200. Men hvis det kører op ad så vil folk (og ikke mindst robotter) være med og hvis det kører ned af er der ingen der vil være med. Men vender på et tidspunkt...
-
Jo, men når ikke engang gode nyheder kan holde den i plus, så bliver jeg sgu' efterhånden lidt nervøs. Men det er måske det som er en del af taktikken, nemlig at få os småaktionærer til at give op, så de store kan få en gang billige aktier inden det for alvor går løs næste år ?
-
Ja eller også læser robotterne ikke nyheder
Og ja, jeg er da også tilbageholdende med at supplere yderligere op indtil jeg har set gode MAIA data og en vending i kursen. Ingen tvivl om at den er oversolgt. -
Jeg tror bare vi skal have brudt denne her trendkanal og det kræver en rigtig god nyhed.
Vi kunne jo spørge herinde... Er der nogen der har suppleret op i dag grundet de gode nyheder? -
Måske skulle man håbe på en amerikansk notering. Det kunne måske give noget mere omsætning og en bedre pris-sætning. AB kan jo køre rundt med den efter forgodtbefindende. Var der ikke rygter om at de overvejede det på et tidspunkt? De begyndte i hvert fald at holde kapitalmarkedsdage i N.Y.
-
@Jstudsgaard jeg valgte at sælge i de første minutter i morges, da den kom over 940, hvor der er modstand
har ikke genkøbt de solgte aktier endnu. venter den kommer under de 900 igen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind