Genmab — Oktober 2018
-
Jo, men når ikke engang gode nyheder kan holde den i plus, så bliver jeg sgu' efterhånden lidt nervøs. Men det er måske det som er en del af taktikken, nemlig at få os småaktionærer til at give op, så de store kan få en gang billige aktier inden det for alvor går løs næste år ?
-
Ja eller også læser robotterne ikke nyheder
Og ja, jeg er da også tilbageholdende med at supplere yderligere op indtil jeg har set gode MAIA data og en vending i kursen. Ingen tvivl om at den er oversolgt. -
Jeg tror bare vi skal have brudt denne her trendkanal og det kræver en rigtig god nyhed.
Vi kunne jo spørge herinde... Er der nogen der har suppleret op i dag grundet de gode nyheder? -
Måske skulle man håbe på en amerikansk notering. Det kunne måske give noget mere omsætning og en bedre pris-sætning. AB kan jo køre rundt med den efter forgodtbefindende. Var der ikke rygter om at de overvejede det på et tidspunkt? De begyndte i hvert fald at holde kapitalmarkedsdage i N.Y.
-
@Jstudsgaard jeg valgte at sælge i de første minutter i morges, da den kom over 940, hvor der er modstand
har ikke genkøbt de solgte aktier endnu. venter den kommer under de 900 igen -
men sørgeligt - det er det
-
Vi skal nok ned i 870-850 niveau igen.
-
men skræmmende at vi skal tilbage til omkring den 1 april 16 for at finde sådan en kurs
-
Ja vi må håbe at der ikke kommer for mange små positive nyheder..;-)
-
Enig bibob...Det ser generelt meget rødt ud på mine lister. Selv laksene er nede.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind