Genmab — Oktober 2018
-
Mine betragtninger vare af generel karakter. Den dag Dara kan indtages med en sprøjte i maveskindet forlænges patenttiden gevaldigt.
-
Jeps.
-
Og hvilket entry ville et big pharma ikke kunne få nu. Darasalg accelerer de næste år og 4 stoffer i fremskreden fase 1/2 samt
op til 5 INDs næste år. Ofa med fast indtægt fra 2020 etc. Altså 2019/20 transformative år - og her er alle nedslåede og opgivende - skam jer
-
Det er altså ikke alle som er nedslåede og opgivende.

-
så er jeg tilbage - jeg vil stemme for et opkøb fra kurs 800 og op
-
og jeg vil være glad for pengene
-
Så kan du lige så godt sælge til dagens kurs.

-
det vil ikke være den samme glæde
-
I øvrigt, så giver det ingen mening at købe GEN - der er ikke noget strategisk rationale
-
det er så early stage det hele, så dara-værdien virker som poison-pill. Om kursen er 800 eller 1600 - så er det det samme. Ingen køber har et strategisk rationale til at bruge dara
-
Den pipeline er nul og niks værd
-
ikke før vi kan sige de magiske 2 ord ser vi nogen værdi - fase 3
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind