Genmab — Oktober 2018
-
GENs udviklingsaktiviteter er et økonomisk sinkhole, som det ser ud I øjeblikket
-
så er det jo op til den enkelte aktionær, om man vil tro på markedets "devastating" evaluering af kvaliteten i ledelsen/strategien/pipelinen
-
i sin nuværende form er GEN egentlig en biotekvirksomhed, der vurderes til en værdi under cash-beholdningen
-
for en investor er upsiden så, at der er massiv plads til forbedring
-
ikke mig - men markedet
-
rent finansieringsmæssigt kan jeg ikke forestille mig en dyrere måde at fund'e det udviklingsprogram på
-
...og de nære partnere betaler GEN for at slippe for at markedsføre produkterne
-
men et af de helt store issues er vel, at GEN ikke har lavet en deal I 1000 år - og nu imperiebygger i den helt store stil uden ret meget underbygning fra klinikken. Det er meget svært at gennemskue, om der er hold I potentialet - og om GEN overhovedet er i stand til at føre strategien igennem. Indtil videre har de ingenting leveret I form af supply chain, S&M aktiviteter - eller regulatorisk arbejde for den sags skyld
-
jeg er helt med - men der er en grund til at man kalder det kernekompetencer. Og Genmab vil det hele på en gang - og alt for tidligt efter min mening
-
Det kan umuligt blive godt
-
@JV 10.47. Hvad der har været af kursdrivers de sidste 5 år er vel lige fedt. De har vel brugt krudt på Darzalex som ser ud til at på sigt kunne sælge for 10B usd. Det er de næste 5 år du skal se på. Mon ikke Genmab sælger for mere end 5 B usd om 5 år og mon ikke piben ser bedre ud end nucog mon ikke så kursen er over 2000kr. Det er 15% per år og vel ikke så ringe endda. Men hvis du tror Genmab stadig laller rundt omkring kurs 1000kr om 5 år skal man selvfølgelig finde andre jagtmarker
-
Jeg har de samme perspektiver/bekymringer som dig JV. Men jeg sidder med en relativ stor portion aktier, som jeg købte i kurs 500. Spørgsmålet er så bare om kursen er rigtig nu eller den er kommet for langt ned. Jeg tøver lidt med at sælge mine, da jeg hælder til det sidste. Hvad gør/tænker du?
-
Jeg savner i hvert fald noget disciplin vedr. omkostningerne. Det fjerner fokus og drive, når pengene bare ruller ind
-
udfordringen med den nuværende strategi er tre-fold, som jeg ser den. for det første er der meget stor tidsmæssigafstand mellem investering og afkast, og vi er stadig kun I investeringsfasen - for det andet, så kræver det massiv skala at køre strategien igennem - skala på mange forskellige kompetenceområder - og tredje og måske allervigtigst for en investor: GEN har 0 % erfaring og vist mindre end 0% på resultat uden for den strategiske kerne i selskabet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind