Genmab — Oktober 2018
-
Ja, jeg har hørt det same.
-
Hvis nu fuglen på taget (Dara i Amy) rent faktisk virker. Hvad er så tidshorisonten for at få den i 3. linie (jeg går ud fra at den starter der?)?
-
Kan man vurdere det således: MAIA data er gode med en HR på under 0,4, neutrale i niveauet 0,4 - 0,5 og dårlige over 0,5?
-
Dara + CyBorD i amy er allerede i fase 3 https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03201965?term=daratumumab+amyloidosis&rank=4
-
Tak Bulder, men med 3. linie så mente jeg hvornår det kan starte med at blive solgt (i fald det virker). Jeg går ud fra at det starter "fra bunden af" som med Dara i MM?
-
Danske Bank estimerer at dara kan være på markedet i 2022 på andre hæmatologiske cancers. De har 40% sandlynlighed for succes indregnet i deres valuering...
-
NPV tillægger de p.t kun at være DKK 46
-
Dara bliver forhåbentlig godkendt til front line i USA i MM. I øjeblikket er det godkendt af FDA i 2. linie, og før det i 3. linie. Vil den samme proces gøre sig gældende for Dara indenfor Amy og MDS? Eller har jeg misforstået det?
-
Ok, men det vil vel så sige at der potentielt set åbner sig et stort marked hvis ellers studiet viser gode resu
ltater? -
Ok. Der ligger nok mere i det imellem nu og så "blot" 5mia end jeg har forstået, men tak for info Bulder

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind