Genmab — Oktober 2018
-
salgstal skulle der stå

-
Bulder: Hvis nu forsinkelsen af MAIA data skyldes at kontrolarmen gør det bedre end ventet, og vi ender med en HR på 0,6 eller 0,7. Tror det kommer til at koste på topsalget?
-
Jeg glemte "du". Så mit spørgsmål er: Tror du det vil koste på topsalget?
-
Tak for dit svar Bulder
-
Ja, jeg har hørt det same.
-
Hvis nu fuglen på taget (Dara i Amy) rent faktisk virker. Hvad er så tidshorisonten for at få den i 3. linie (jeg går ud fra at den starter der?)?
-
Kan man vurdere det således: MAIA data er gode med en HR på under 0,4, neutrale i niveauet 0,4 - 0,5 og dårlige over 0,5?
-
Dara + CyBorD i amy er allerede i fase 3 https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03201965?term=daratumumab+amyloidosis&rank=4
-
Tak Bulder, men med 3. linie så mente jeg hvornår det kan starte med at blive solgt (i fald det virker). Jeg går ud fra at det starter "fra bunden af" som med Dara i MM?
-
Danske Bank estimerer at dara kan være på markedet i 2022 på andre hæmatologiske cancers. De har 40% sandlynlighed for succes indregnet i deres valuering...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind