Genmab — September 2018
-
Skal vi ikke bare lade det hvile. Jeg besidder tilsyneladende ikke evnen til at gøre mig forståelig
-
som en lille afsluttende kommentar er her hvad Martin Munk fra Jyske siger om strategien: " I og med at man i fremtiden egenhændigt vil markedsføre sine produkter, så skal der ansættes og omkostningsbasen vil stige, siger Martin Munk."
-
Ja det er indlysende - og husk nu på at Genmab har sagt, at de kun vil markedsførende lægemidler de kan overskue. Kommer der en ny Darzalex eller måske bare en ½ eller 1/4 Darzalex, så vil man udlicensiere. Forhåbentlig er Genmab også kloge nok til evt. at skippe en kandidat til en partner eller så hvis de mangler penge
-
-
På kapitalmarkedsdagen fokuserede Genmab på at fortælle om forberedelserne til en ny æra, hvor selskabet frem for at betjene sig af partnere, selv kan stå for markedsføringen af sine egne lægemidler. Målet er at være klar til en lancering i 2020.
Herudover brugte selskabet tid på at fortælle om to antistoffer til behandling af solide kræfttumorer udviklet på baggrund af selskabets Duobody-platform, som er på vej i klinisk udvikling i løbet af første halvdel af 2019.
- Selskabet ville give et i
-
At vi falder så meget idag er ikke andet end en fis i en hornlygte, Det skyldes ene og alene Novod. Det virker mere som om Novod har ledt efter en legitim årsag, til at ændre kursmål, til at bakke op om hans let negative holdning, hvilket vel bakkes op af at Nordeas kunder ikke sælger ud, da det allerede er gjort.
-
https://www.sydinvest.dk/nyheder.aspx?Action=1&NewsId=100141&PID=9258 sydinvest in writing
-
Hej igen jkj - ja jeg vil hellere sige træls. Her er forklaring og ordlyd m.h.t. begrebet Fair Value fra deres analyse: As a consequence of the standard valuation models we apply, changes of 1-2 percentage points in any single valuation assumption can change the derived fair value by as much as 30% or more.
-
Stadigvæk salgsstyrken er old news, om man kan lide den eller ej. Yderlige udvidelse og øget hastighed på pibe-line, er ikke negativt i min optik. Jeg tror det nærmere er et spørgsmål om man ser glasset halvt tomt, eller halvt fyldt, og i den forbindelse er Novod begejstring, svundet hurtigere end hans kursmål/ fair value har kunnet følge med.
-
Ved nogen hvem der følger Genmab hos Carnegie?
-
Måske Drusebjerg?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind