Genmab — August 2018
-
hvis programmerne virkelig er så gode, som GEN selv siger, så er det da oplagt at finde partnere. Lige nu skal vi være gode til regulatorisk arbejde, small-batch production, marketing, salg, CMC i stor stil, legal osv. osv.
-
Netop.
-
jeg kan ikke mindes, at vi på en GF er blevet spurgt, om vi har lyst til at krydse over fra biotech til phama - men det er, hvad der er ved at ske
-
Hvad med at spørge om det på Q&A?
-
JV; Er du inde i aktien?
-
ikke særligt opmuntre
nde læsning på en dag hvor vi i forvejen får en del tæsk. -
Helge - du vil vel gerne have Jan tilbage til Q&A igen?
-
Du kan vel moderere dig?

-
Investor13...JV snakker om noget vi har drøftet før i chatten. Altså skal man køre selv hele vejen - eller skal man tage partnere ind.
-
om jeg er inde i aktien? prøv at bladre til side 1 i denne chat
-
Det er et relevant tema for alle biotekfirmaer.
-
Helge.. Den er jeg med på.
-
Helge... Den er jeg med på
-
Jv.. synes det er super fin du også har de kritiske briller på. Tak for det
-
JV.. kan dog ud fra dine udtalelser ikke vurdere, om du stadig er positiv på Genmab i dette kursleje?
-
JV hvordan tror du alle de store er blevet store - det er ved at følge den model Genmab følger. Det er der selvfølgelig en betydelig større risiko ved end lade en partner gøre forsøget. Faktum er stadig at de ting Genmab har smidt i klinikken gennem tiden har været af særdeles høj kvalitet - det kan man håbe på fortsætter, når det nu ikke går stærkt.
-
Vi må formode, at strategien er blevet endevendt mange gang på bestyrelsesniveau. Valget er truffet, men selvfølgelig kan Genmab stadig tage en stærk partner ind på et senere tidspunkt
, hvis det skønnes hensigtsmæssigt. -
har smidt et spørgsmål ang. strategi - men det er nok et lidt for tungt emne til chatformatet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind