Genmab — August 2018
-
JV...Har du ikke lige skrevet at "pengene kanaliseres ind i en pipeline som hviler på et minimalt datafgrundlag" . Antyder det ikke "spild af penge"?
-
lige nu ligger hele GENs værdi i daraprogrammet - et program, man har fundet en partner til, som er i stand til at drive programmet frem
-
Det er alle vist enige om.
-
Hvis vi kigger tilbage på de sidste +10 år, så har GEN lavet data read-outs på omkring 20 patienter i hele sin "egen-klinik" - og det er vi igang med at lave en salgsstyrke til
-
hvor er det at tilliden til, at GEN er i stand til at drive det her frem, skal komme fra?
-
og vi taler jo ikke i nicheområder, men en solid cancer, hvor man er oppe imod alle de store spillere
-
JV. Ok..Så forstår jeg hvad du mener.
-
Her har du en pointe.
-
hvis programmerne virkelig er så gode, som GEN selv siger, så er det da oplagt at finde partnere. Lige nu skal vi være gode til regulatorisk arbejde, small-batch production, marketing, salg, CMC i stor stil, legal osv. osv.
-
Netop.
-
jeg kan ikke mindes, at vi på en GF er blevet spurgt, om vi har lyst til at krydse over fra biotech til phama - men det er, hvad der er ved at ske
-
Hvad med at spørge om det på Q&A?
-
JV; Er du inde i aktien?
-
ikke særligt opmuntre
nde læsning på en dag hvor vi i forvejen får en del tæsk. -
Helge - du vil vel gerne have Jan tilbage til Q&A igen?
-
Du kan vel moderere dig?

-
Investor13...JV snakker om noget vi har drøftet før i chatten. Altså skal man køre selv hele vejen - eller skal man tage partnere ind.
-
om jeg er inde i aktien? prøv at bladre til side 1 i denne chat
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind