Genmab — August 2018
-
Det format vi står tilbage med er GEN som en højrisikabel obligation baseret på dara royalty, som oven i købet bliver kanaliseret ind i en pipeline, som hviler på et så minimalt datagrundlag, at jeg ikke kan få øje på det
-
JV...Du mener altså, at det er spild af penge at satse på pipelinen?
-
det har jeg aldrig sagt - jeg har kritiseret den såkaldte "fokus-strategi", som i virkeligheden er alt andet
-
GEN's kernekompetence burde være R&D - men vi er igang med at investere i alt muligt andet
-
JV...Har du ikke lige skrevet at "pengene kanaliseres ind i en pipeline som hviler på et minimalt datafgrundlag" . Antyder det ikke "spild af penge"?
-
lige nu ligger hele GENs værdi i daraprogrammet - et program, man har fundet en partner til, som er i stand til at drive programmet frem
-
Det er alle vist enige om.
-
Hvis vi kigger tilbage på de sidste +10 år, så har GEN lavet data read-outs på omkring 20 patienter i hele sin "egen-klinik" - og det er vi igang med at lave en salgsstyrke til
-
hvor er det at tilliden til, at GEN er i stand til at drive det her frem, skal komme fra?
-
og vi taler jo ikke i nicheområder, men en solid cancer, hvor man er oppe imod alle de store spillere
-
JV. Ok..Så forstår jeg hvad du mener.
-
Her har du en pointe.
-
hvis programmerne virkelig er så gode, som GEN selv siger, så er det da oplagt at finde partnere. Lige nu skal vi være gode til regulatorisk arbejde, small-batch production, marketing, salg, CMC i stor stil, legal osv. osv.
-
Netop.
-
jeg kan ikke mindes, at vi på en GF er blevet spurgt, om vi har lyst til at krydse over fra biotech til phama - men det er, hvad der er ved at ske
-
Hvad med at spørge om det på Q&A?
-
JV; Er du inde i aktien?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind