Genmab — Juni 2018
-
FDA begrænser brugen af immunterapier: http://www.proinvestor.com/investornyt/538011/fda-folger-trop-begraenser-brugen-af-immunterapier
-
Ja de må kravle tilbage i deres hule og drikke af deres trug og tygge lidt på den inden de så må til lommen og købe ægte science direkte leveret fra Genmab eller købe hele biksen, men det har de vel snart ikke råd til med alle de penge de hælder ud af vinduet
-
Ikke bedste luk, dog positivt med Genmab i pænt plus på en blodrød dag.
-
Hvad tænker Proinvestor folket gode data fra MAIA kan give på dagen? Mon ikke vi snakker omkring 10%? Hvis jeg ikke husker forkert, var det nogenlunde i det leje aktien steg ve Alcyone data i fjor.
-
@SB: Super tak, ville bare være sikker på at vi var enige
om metoden (pris/nettoindtjening). Problemet herefter er jo så, at der kan være pokker til forskel på Bruttoomsætning (som jo er det alle herinde "ubeset" refererer til; fx salg $8 mia i 2024) og Nettoindtjening (som jo hvis GEN hen ad vejen skruer op for investeringerne i nye produkter/forsking, KAN VÆRE et væsentligt mindre tal!!). -
Ikke at det nødvendigvis er et problem, vi ved ikke hvordan det vil blive håndteret på den lange bane - kan sagtens ske at de kun kommer til at bruge en mindre del af omsætningen på (fx) forskning. Alt jeg siger er blot: vi aner det faktisk ikke.. og P/E tal i den sammenhæng er vel derfor ret.. fluffy?!
-
Skulle Alcyone ikke være på CHMP’s dagsorden? Jeg kan ikke finde hverken Daratumumab , Darzalex eller hvad man ellers kan finde på at søge på http://www.ema.europa.eu/ema/index.jsp?curl=pages/news_and_events/events/2014/01/event_detail_000850.jsp&mid=WC0b01ac058004d5c3
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind