Genmab — Juni 2018
-
hvorfor siger du jeg ikke forstår det...? Det gør jeg da ikke. Jeg anerkender da netop at det er et paradimeskifte.....Jeg vil da også være mere end overrasket hvis ikke genmab SELV allerede arbejder på den næste mm kandidat de mener er bedre end dara. Sådan er branchen
-
har rundet de 20 år med investeringer i branchen
Inkl et unoteret selskab. Så har prøvet lidt af hvert 
-
Næh, jeg mente det virkelige liv. Hellere ligge i et foxhole med en humoristisk optimist, og hellere dø med et bil på smæben, end sammen med en eller anden røvkedelig sortseer!
Nå, nu vil jeg gå ud og se om der er en buk. - man må jo holde sig skarp. og imens er Gen er laaaangt borte..... -
God morgen

-
God morgen.

-
God morgen

-
God morgen

-
Dejligt at se troldmanden aktiv igen!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind