Genmab — Juni 2018
-
mc selvfølgelig har det betydniing. Så kommer pris elementet også i spil. Det er jo high, high margin produkter. Så der er masser af rum til konkurrenter at fire på prisen hvis det er. Altså at de har et stof der er ca lige så godt
-
jamen det er det da også. Et paradimeskift. MEN det ændre jo ikke ved at fagkundskaben konstant lære om nye targets og mekanismer.
-
så at sige dara i al evighed vil fortsætte med at være det bedste er nok lige at sætte det lidt på en spids

-
og nå ja jeg har så i øvrigt købt gen her på dippet

-
Forstå nu og hav respekt for dem der er eksperter som fortæller dig om paradigmeskift, unikt, kronisk tilstand og alle andre unikke ord til at beskrive et unikt stof, men hvis man ikke tror på disse mennesker(hvilket er i orden) så vil salgstallene vise dig det, problemet er bare som investor at du vil komme til at rende langt efter kursen hvis du hele tiden venter på salgstallene, vi kan koge det ned til et spørgsmål om tro og som du kan regne ud er min tro stor:-)
-
hvorfor siger du jeg ikke forstår det...? Det gør jeg da ikke. Jeg anerkender da netop at det er et paradimeskifte.....Jeg vil da også være mere end overrasket hvis ikke genmab SELV allerede arbejder på den næste mm kandidat de mener er bedre end dara. Sådan er branchen
-
har rundet de 20 år med investeringer i branchen
Inkl et unoteret selskab. Så har prøvet lidt af hvert 
-
Næh, jeg mente det virkelige liv. Hellere ligge i et foxhole med en humoristisk optimist, og hellere dø med et bil på smæben, end sammen med en eller anden røvkedelig sortseer!
Nå, nu vil jeg gå ud og se om der er en buk. - man må jo holde sig skarp. og imens er Gen er laaaangt borte..... -
God morgen

-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind