Genmab — Juni 2018
-
Negativt gejl fra Business.dk: https://www.business.dk/medico/genmabs-folkefest-fuser-ud
-
Jeg kan forstå, at det også står i dagens avis. Men nu ligger det på nettet.
-
JohnW: Indtil videre har vi kun grund til optimisme for TV i LMHK. Der er 13.000 tilfælde hvert år i USA mod 31.000 i MM. Men hvis himlen forbliver den blåeste blå, så er der masser af potentiale i andre solide kræftformer for TV. Og så er det nuværende (pivotale) studie med TV i LMHK kun 2. linje.
-
Thomas Mikkel Mortensen - jeg håber du vælter på cykel! Det virker nemt at vinkle en artikel ud til eget forudindtaget syn, hvis dette skulle være hensigten, hvilket det lugter lidt af i min optik.
-
@Sukkeralf, ja, det har selvfølgelig en væsentlig betydning for potentialet.
-
Ja AB gik fra største nettosælger til anden største nettokøber
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind