Genmab — Maj 2018
-
Det er stadig - og i tiden fremover - dara i MM, der skal trække læsset. Om et par mdr ser alt lyst ud igen, når Maia folder sig ud med hidtil usete responser i MM. Igen grund til at hænge med næbbet, blot fordi vi i dag får en reaktion på stigningen inden regnskabet.
-
Man undress over, at vi skal ned 3,5% på en dag hvor Genmab igen igen har leveret som lovet, og hvor 5 ud af 6 banker hæver kursmålet.
Findes der en pædagogisk oversigt over kurstriggers I løbet af 2018? -
@Pensionisten Jeg siger bare, at når markedet forventer noget med nær 100% sandsynlighed, så vil markedet ikke stige på den 'nyhed'. Tværtom kan kursen falde pga 'Sell on facts'.
-
@Bulder Tak. Sammen med salgstal og halvårsregnskabet, burde der så være rigeligt med nyheder resten af året.
-
-
Jeg tror, at "magien" vender tilbage med forhåbenlige overbevisende gode data fra Maya studiet. Derfra tror jeg, at kursen for alvor kan gå i flot uptrend.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind