Genmab — Maj 2018
-
https://clinicaltrials.gov/ct2/results?cond=&term=Nivolumab+daratumumab&cntry=&state=&city=&dist= En række forsøg med Nivolumab er pt ikke stødt på problemer - i hvert tilfælde offentliggjort !
-
Helge, det er jo simpelthen en så essentiel oplysning, at det kan undre, at den ikke har indgået i markedets vurderinger af sandsynligheden for et flop. Jeg tænker, at hvis jeg havde været klar over det, så havde jeg selvfølgelig sat mine forventninger efter det. For selvfølgelig er der et helt centralt aspekt omkring det respiratoriske system.
-
Modsat..Det er bare egne mine tanker og reflektioner. Har haft dem siden opstart af forsøget.
-
Har det været drøftet andre steder end her i chatten?

-
Hvad er det?
-
Jeg er fuldkommen uvidende omkring de medicinske forhold. Men kan man tænke sig, at forsøget opgives med baggrund i de respiratoriske forhold, der selvfølgelig er centralt for lungecancer, men at det sådan set intet siger om muligheden for virkning i alle andre solide uden for det respiratoriske?
-
Det er vist det Helge hentyder til.
-
@Plimsoller - ja, det slog mig faktisk, da jeg lige læste min egen kommentar, at jeg egentlig ikke skrev noget ny ift. Helges kommentar.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind