Genmab — Maj 2018
-
Hvad er det?
-
Jeg er fuldkommen uvidende omkring de medicinske forhold. Men kan man tænke sig, at forsøget opgives med baggrund i de respiratoriske forhold, der selvfølgelig er centralt for lungecancer, men at det sådan set intet siger om muligheden for virkning i alle andre solide uden for det respiratoriske?
-
Det er vist det Helge hentyder til.
-
@Plimsoller - ja, det slog mig faktisk, da jeg lige læste min egen kommentar, at jeg egentlig ikke skrev noget ny ift. Helges kommentar.
-
-
Doc4...Vi er enige om årsagen og mekanismerne i astma.
-
Beklager nedbruddet. Serveren er oppe igen.
-
@R. Modsat. Der er bestemt ikke noget galt i at lufte positive tanker
-

-
Solsen..Såvidt jeg forstår er undertrykkelsen af CD38 i lungevævet netop årsagen til at personer med knoglemarvskræft og lidelser i det respiratoriske system skal behandles med stor "precaution".
-
Kan en af de kloge hoveder herinde ikke en gang for alle slå fast hvilken kurs Dara i mm alene retfærdiggør, hvis vi som udgangspunkt har et konservativt peaksale på 8b USD? Har set fairvalue på kurs 2000 nogle nævner sågar 2500?
-
Det virker bare helt hen i vejret med de kurser. Tænker det er et væsentligt emne, da det er den “sikre” del af casen Genmab. Det giver en hvis sikkerhed hvis resten af pipelinen også glipper.
-
Michael Friis udtaler i øvrigt i Millionærklubben i dag, at Dara i mm er 1200 værd ved et peaksale på 10b USD! Det virker ret lavt. Altså kursmæssigt.
-
@investor13. Glem pipelinen i Genmab. - i MM er er kursen endnu ikke afspejlet, og at der kommer negative data omkring solide ( som der faktisk ikke er indregnet noget som helst i ) kan vi ikke bruge til en SK..- jeg fokuserer på det som vi ved, - og det er at Dara er suveræn i MM , og ( måske ) bliver en stærk partner i kombi med andre i andre indikationer i fremtiden. Mange har tabt på Børsen idag, men hold ud - og få humøret og pengene tilbage ved at holde. - stay carm.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind