Genmab — Maj 2018
-
Men det er vel ikke kun rabatten. Er der nogen herinde, som er blevet positivt overrasket over salgsudviklingen? De er på guidance, Ja. Men ikke positivt overraskende.
-
Det er rystende at høre Helge fortælle om investorer der har fået den opfattelse, at dara nu heller ikke virker i knoglemarvkræft. Jeg har tidligere fortalt herinde, om min gode ven og kammerat der nu har gennemgået mere end 50 behandlinger med dara hos Plessner. Han blev syg for 6,5 år siden og fik dara for første gang for 4 år siden. De sidste 3,5 år har man ikke kunnet påvise m-komponent hos ham og han har det bedre end nogen sinde. De sidste 2 år har han udelukkende fået dara altså ingen
-
Jeg er enig i, at der er rystende hvis folk ikke kan skeldne. Og jeg tvivler på ingen måde på Darzalex i knovlemarvskræft. Det er fantastisk. Intet mindre!
-
Når jeg hører dig fortælle den historie JKY_VH, så får jeg lidt dårlig samvittighed over at mit humør er ødelagt af at have tabt mange, mange tusinde kroner i dag. For fanden, hvor er det dog fantastisk at høre, og man bliver en lillebitte smule stolt over eje en del af den virksomhed, der har skabt dette.
-
Mcjean. Jeg er fully loaded i Genmab. Indtil videre må vi vel konstatere at det er de dumme(shorterne), der har taget penge fra de gode. (Dem der ejer en virksomhed som redder masser af meneskeliv...)
-
@Legolas - det var præcis mit spørgsmål fra tidligere: Er casen ikke så derisket med det negative udfald på solide, at der reelt ikke er mere downside at håbe på for shorterne? I så fald vil de vel begynde at lukke ned, hvilket kan skabe en forholdsvis uventet kursfremgang på kortere tid?
-
I 2017 havde du et potent produkt i MM som kunne have et væld af andre anvendelsesmuligheder. I dag har et potent produkt i MM med færre, men dog stadig nogle andre potentielle anvendelsesmuligheder.
-
Enig D-)
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind