Genmab — Februar 2018
-
Synes godt man kan finde mening i AQRs short, ud fra den betragtning at de næste mdr blir stille i casen og solide har større chancer for at fejle end for at lykkes. Så der er chancer for at kursen ikke har dykket for sidste gang. På 6-12 mdrs sigte synes jeg dog det er en vældig farlig manøvre de har gang i
-
Godt arbejde Peter12.
-
Var det her i Marts at retssagen skulle afgøres....patentsagen??
-
Kan ikke forstå at man mener chancen for at solide fejler er størst. Man kan vel sige, at stort set ingen analytikere har indregnet noget fra solide så derfra kommer ikke nedjusteringer på en fiasko. Jeg ved godt at kursen får tæsk. Men upside er der efter min mening væsentlig større risiko for.
-
Hi everyone, now that AQR hasn't bought back the shares while both qualitative narratives for shorting seem to be invalid (CAR-T & Dara sales). I believe the probabillity of AQR shorting Genmab as part of a long derivative strategy becomes more likely. I would not be so sure that AQR adding shorts is a negative thing. It could mean that an entity (via AQR) is adding to their long strategy. What do you gu
ys think, unlikely or maybe something to consider?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind