Genmab — Januar 2018
-
Sukkeralf - tak for det.
-
E L - Do you really think that investors following Genmab on PI can affect the Genmab price more than a couple of hours? Well I don't. Furthermore I think it is interesting to do research on who you are up against!
-
Of course they will flip around when they are happy with their profit or they change view on Genmab. That's the purpose with investing...
-
Har denne været nævnt før. Står som not recruiting yet, men er fra July 2017. https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03207542
-
Lyder spændende OHW, måske du kan delagtiggøre mig i "den begyndende forståelse af, at andre behandlingsmetoder måske er fremtiden". Enten fatter jeg ikke dit skriv(hvilket meget let kan være undtagelsen fra regelsættet) eller også er der noget med din tidslinje-fase-godkendelse der halter ligesom hos de fleste analytikere der ikke fatter potentialet af Dara som behandling-vedligeholdelse i primærområde til en hastig voksende population i flere "velhavende" lande end tidligere set
-
Føler mig desværre helt overbevist om, at de fortsætter indtil noget helt overraskende positivt nyt kommer frem, de har jo tjent så rigeligt allerede, og selvom de skullle risikere at blive fanget på det forkerte ben ved en sådan nyhed, kan de jo bare, stille og roligt, opgive deres forehavende. Vi må nok indrømme, at det er dem der har haft den heldige (og dygtige) hånd siden de fatale dage i efteråret.......
-
Det dog helt legalt at sælge, hvis man mener man ikke vil mere. Jeg henviser blot til at det der foregår er kursvolatilitet skabt af investorer, der ingen interesse har i Genmab andet end at franarre penge fra "amatørerne". De er heldigvis ramt af at andre svinger med dem - sælger på opgange og køber på nedgange. Det gør det vanskeligere for professionelle shorterne at opnå deres mål.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind