Genmab — December 2017
-
Danske Bank mener at der skal være overvægt af sundhedsaktier i 2018. http://penge.borsen.dk/artikel/1/355505/danske_bank_har_genovervejet_sin_aktiestrategi_saadan_gaar_de_ind_i_2018.html?utm_source=forside&utm_campaign=nyhed_02
-
Ja men hvis CAR-T om 7-8 år tager toppen af dara salget så ryger estimaterne lige i dørken.
-
OK bibob. Fortsæt du bare med at ignorere risici

-
Det kan da også blive halveret. Winkel er da ikke upartisk! Det ville da være dumt kun at basere sin Genmab investering kun på hans udtalelser
-
News and Trends Archives
Stay informed on the latest worldwide biotech news and trends. Learn more about groundbreaking discoveries, partnerships, funding, and more.
Labiotech.eu (labiotech.eu)
-
saltpeter - hvilken verden lever du i? kommunikerer du kun med mennesker som har samme mening som dig. Det lærer man da ikke noget af. Man bliver kun en dygtigere investor hvis man hele tiden udfordrer hinanden.
-
lige præcist - og hvis car-t viser sig at have ben at gå på, så er det jo et rigtigt godt sted at investere
-
Jeg har stadig ikke set noget med en argumentation som kan overbevise mig om at CAR-T er dyrere end 5 års dara/rev/dex eller dara/pom/dex eller dara/kyprolis/dex. Og indtil da, anser jeg prisfordelen på CAR-Ts side! Ikke uvæsentlig.
-
JKY, bibob, Darvin, Stockbull, Solsen. Jeg kommer aldrig til at blive medlem i jeres rygklapper klub

-
GB hvis et år med darzalex koster 200000, men efter et år halveres prisen på Dara, jeg ved ikke med kombierne, men prisen er kun en lille del. Det koster kassen at behandle bivirkninger, det tror jeg ikke er medregnet i prisen og pengene tilbage betyder også at produktet er dyrere, så helt nem er udregningen ikke i min optik og Car-t kommer aldrig jeg gentager aldrig til at slå Dara af pinden, det eneste der gør er noget i pilleform eller decideret vaccine.
-
Mcjean til din info er bade Revlimid og Pomalyst dyrere end Darzalex
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind