Genmab — December 2017
-
Jeg ved der er vanskeligheder med CAR-T. Det bliver man jo konstant mindet om her på chatten. Men det betyder da ikke jeg er så blåøjet at jeg vil ignorere fordelene. Det er da ekstremt dumt hvis man gør det

-
Novartis hat oplyst at en CAR-T behandling er USD 500000. Og pengene retur ved manglende respons. 1 års dara/rev/dex er vel mellem USD 200000 til USD 300000 hvis det slår til. Gange 5 er så USD 1000000 til USD 1500000.
-
-
Nu er det Celgene/Bluebird der vil være den største trussel mod Darzalex, og der er det for tidligt at snakke om pris.
-
-
Ja måske bibob. Men hvem ved om de kan finpudse teknologien og det derfor kan rykke frem i linjerne. Du kan da være sikker på at Celgene/Novartis/Gilead vil satse butikken på det. Og prisen taler helt klart i favør af CAR-T.
-
Danske Bank mener at der skal være overvægt af sundhedsaktier i 2018. http://penge.borsen.dk/artikel/1/355505/danske_bank_har_genovervejet_sin_aktiestrategi_saadan_gaar_de_ind_i_2018.html?utm_source=forside&utm_campaign=nyhed_02
-
Ja men hvis CAR-T om 7-8 år tager toppen af dara salget så ryger estimaterne lige i dørken.
-
OK bibob. Fortsæt du bare med at ignorere risici

-
Det kan da også blive halveret. Winkel er da ikke upartisk! Det ville da være dumt kun at basere sin Genmab investering kun på hans udtalelser
-
News and Trends Archives
Stay informed on the latest worldwide biotech news and trends. Learn more about groundbreaking discoveries, partnerships, funding, and more.
Labiotech.eu (labiotech.eu)
-
saltpeter - hvilken verden lever du i? kommunikerer du kun med mennesker som har samme mening som dig. Det lærer man da ikke noget af. Man bliver kun en dygtigere investor hvis man hele tiden udfordrer hinanden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind