Genmab — December 2017
-
Når man så samtidigt bliver lammetæsket med verdens højeste skatter på investering i arbejdspladse, så bliver man noget stram i betrækket overfor papa-pamperen
-
ASH 2017: Experts’ Picks – Daratumumab with Revlimid, Velcade and Dex - https://www.myelomacrowd.org/ash-2017-experts-picks-daratumumab-with-revlimid-velcade-and-dex/
-
Tidligere tilbagefald (i nyere tid) har ikke før varet så lange, og de har så vidt jeg husker aldrig taget så lang tid som 4 mdr. for at være tilbage igen. Correct me if I'm wrong. Dette tibagefald synes at være dybere og længere end de tidligere.
-
Overhovedet ikke Graneman. Læste du ikke mit skriv fra 14.12 kl. 19:11? Så får du den lige i reprise: På 2 mdr. fra den 9.12.15 til 9.2.16 faldt kursen rundt regnet 30 % fra 954 til 638. 4 mdr. senere den 6.6.16 var kursen 1250 altså næsten fordoblet. På 2 mdr. fra den 13.10.17 til den 14.12.17 faldt kursen fra 1432 til 1034 altså knap 30 % i runde tal. Hvis historien gentager sig, kan vi med glæde se frem til kursniveauet omkring midten af april 2018.
-
Haha thats funny. Med de her data må der komme en flodbølge af off label næste år
-
Jeg tænker kursfaldet måske er p.g.a de øgede udgifter som for 2018 estimeres til 1.7 mia. D.v.s profit for 2018 bliver minimal og derved skyder PE vel op omkring 150 kunne jeg forestille mig og for at få den ned omkring de 80 som er normalt for Genmab skal kursen jo ned for der er jo ingen garanti for der kommer penge ud af de 1.7 mia der bliver investeret
-
Hvis du ser på 4 traders tal som jeg formoder er gennemsnit af de 18 analytikere de følger er udgifter for 2017 2185-1283=983 og for 2018 stigende til 1257 og svare til stigning på 28%. D.v.s analytikerne mangler 12-22% som jeg ser det og deres tal for salg ser også høje ud
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind