Genmab — December 2017
-
jeg kan ikke se det ske
-
Hvis jeg må drage en parallel, så ligner det her sgu build up til den sidste finanskrise. Der er sindssygt mange ligheder
-
Der blev man som gen aktionær virkelig fanget på det forkerte ben
-
@JørgenVarnæs Hvilke ligheder er det du ser?
-
Voldsomt ramp-up af omkostninger og aktiviteter man ikke har erfaring med kombineret med en revenue side, der skuffer
-
Og når så krisen så endelig rammer er aktionærerne allerede slået i gulvet
-
Del 1 syntes allerede godt igang
-
Jeg synes efterhånden at chatten kun går på det negative. Alt det positive har vi set og det fejler intet, men derfra og til at tale om finanskrise og efterhånden kun tale Genmab ned i et sort hul. Der er jeg ikke med længere. Hvis man købte Genmab fordi man troede at så var man millionær inden for kort tid, ja så er man naiv. Klap lige hesten og vent på næste stigning, eller forlad det volatile biotek.
-
Ved 1055 er vi i minus 10% for året
-
Bibob, lagde du ikke mærke til, at der skete noget i går?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind