Genmab — December 2017
-
Og når så krisen så endelig rammer er aktionærerne allerede slået i gulvet
-
Del 1 syntes allerede godt igang
-
Jeg synes efterhånden at chatten kun går på det negative. Alt det positive har vi set og det fejler intet, men derfra og til at tale om finanskrise og efterhånden kun tale Genmab ned i et sort hul. Der er jeg ikke med længere. Hvis man købte Genmab fordi man troede at så var man millionær inden for kort tid, ja så er man naiv. Klap lige hesten og vent på næste stigning, eller forlad det volatile biotek.
-
Ved 1055 er vi i minus 10% for året
-
Bibob, lagde du ikke mærke til, at der skete noget i går?
-
Præcis Bibob...der er altså sket masser af positivt nyt for casen i 2017, men i takt med kursnedgangen, er glasset blevet halvtomt for mange, og fokus er på de få negative ting. Det har igennem mange år kunnet betale sig at holde ved ... kan I huske da folk paniksolgte omkring kurs 600 for et par år siden. Casen fejlede da heller intet...aktiemarkedet har det bare med at leve sig eget liv
-
Jeg synes jeg har forsøgt at være positiv, men når man ser en aktie falde efter nyheder, ik ka holde kursen oppe, og så falde yderligere de her dage, så har jeg svært ved at se hvorfor den pludselig sku stige, med mindre der kommer en nyhed ingen havde forestillet sig. og det tvivler jeg på. jeg synes markedet har talt.
-
Vi fik jo så et indblik i strategien i går, og nu kommer bedømmelsen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind