Genmab — December 2017
-
form
-
mon ikke også shorterne benytter sig af at købe noget tilbage billigt
-
Genmab-aktien får kurstæsk efter forsigtig udmelding fra ledelsen
Genmab-aktien er bundskraber i det danske C20-indeks tirsdag morgen, efter at selskabet i nattens løb har afholdt en præsentation i Atlanta i USA. (Opdateret kl. 10:29 og kl. 11:48)
(medwatch.dk)
-
-
Hvorfor kommer der ikke en pressemeddelelse fra selskabet for at mane denne misforståelse i jorden: http://medwatch.dk/
"Genmab gav ikke direkte forventninger, men indikerede at salget ville dække omkostningerne, og at milepæle i 2018 vi -
paradoksalt nok, vil sådan en meddelelse jo bare danne præcedens for, at GEN ikke mener det, de siger
-
Fejlfortolkninger skyldes at for mange - heriblandt desværre professionelle analytikere - ikke er i stand til at læse og forstå.
De over-/fejlfortolker. Hvorfor ved jeg ikke. Noget kunne tyde på at der ligger en vis portion optimisme i mennskets natur
Jeg kan, heller ej selv, sige mig ganske fri herfor 
-
JvdW har ikke på noget tidspunkt sagt at de ville guide (i ordets normale betydning) for 2018 - det følgende kan mange åbenbart fejllæse: "from Q3 transcript: And then at the level of guidance for 2018, last year, Peter, we have actually flagged up some soft guidance at the R&D update in December, and we will probably do the same this year. So you have to wait a little bit more than a month, probably 1.5 months, to hear more color from that".
-
Her loves ikke "guidance", men "soft guidance". Denne forskel skal man selvfølgelig forstå og værdsætte! "Soft guidance" må jo være noget der er mindre stringent end "guidance". Han taler osse om at "få noget mere farve på". Igen - han lægger op til en bedre forståelse/kendskab til 2018-tallene, men IKKE en præcis udmelding. Fx - helt hypotetisk - kunne det være at man meldte "til næste år kan vore royalty-indkomster i sig selv dække alle vore udgifter".
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind