Genmab — November 2017
-
Kender i til nogen steder, hvor vi kan finde mere detaljeret info omkring RoW recepttal eller ligefrem realiseret omsætning?
-
Tvunget til at sælge lyder underligt. Jeg tror nærmere de sælger p.g.a. de forventer bedre afkast andre steder.
-
Nej har de ikke
-
JørgenVarnæs, Sukkeralf, Solsen mv.... Der er et spørgsmål, som begynder at trænge sig mere og mere på..... I ser alle lyset i Genmab. Men i har "heldigvis" også en sund skepsis for det der er knap så godt.... Og lige netop skeptikken, synes at fylde mere og mere hos jer..... Hvad er det egentlig der gør, at I IKKE ønsker biksen solgt?.... Lad os antage at vi d.d kan få 2000 pr aktie og de fleste får en fed gevinst og ikke flere bekymringer om, det ene eller andet....
-
Hej Herinde, jeg har været i Genmab aktionær længe, og en glad en af slagsen. Jeg syntes faktisk Genmab har været en nem aktie at investere i fordi man kan få rigtig mange gode informationer bl.a. herinde og derigennem forstå casen rigtig godt og bruge op og nedturene til at købe og sælge. Jeg tror faktisk ikke I skal være så bange for at der er andre, som har bedre informationer end jer. Tværtimod. Der er mange som har Genmab-aktier uden at vide noget som helst om hvad de laver. Og når de...
-
...så læser i avisen, at deres vi nærmer os toppen vil de gerne reducere deres aktie-beholdning og så vælger de hvem der skal ud på baggrund af hvordan grafen har set ud det seneste halve år...
-
Andre bruger teknisk analyse. Og de vil også kigge på Genmab og tænke, at den skal vi ikke have.
-
I er de kloge og det forspring skal I (vi) bare udnytte, også selvom det kræver lidt tålmodighed...
-
@Vitus jeg ved ikke hvorfor de vil ud - måske pga teknik, det kan måske være. Jeg forholder mig bare til det massive salgspres fra AB, som jo mange dage har været helt oppe på 0,1% nettosolgt af aktiekapitalen. Det giver i min bog ikke mening at sælge så meget og gennem så lang tid til 1200, hvis man vil købe op senere. Så derfor tror jeg ikke på de opkøbsspekulationer, som har været fremme gennem i hvert fald et par år.
-
Jeg tror ikke der vil komme en fjendtlig overtagelse, da en køber nok vil have tilfredse medarbejdere med. Og vi, som var glade aktionærer da kursen var 1450, vil nok ikke nu acceptere et bud som tager udgangspunkt i en kurs som i et par måneder har været presset. Man får nok ikke den store rabat ud af det, så derfor må det give et nettotab for dem. @nohope enig

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind