Genmab — November 2017
-
Hvis ikke recepttallene fra US afviger alt for meget fra det reelle salg, gætter jeg på, at vi ser en helårsomsætning på lige nord for usd 1.310 mio
-
Det tal (1310) er baseret på at væksten per klinkdag i november og december er 2,2% i hver måned - og væksten i RoW er den samme q/q 3-4, som den var q/q 2-3 (usd 32 mio)
-
jep - men der er forskellige fejlkilder at tage hensyn til. Så estimatet ud fra mine forudsætninger har en del ratslør i logikken.
-
væksten i klinikdagene fra måned til måned lå sidste år på 6%, mens den i år nok havner på 5% - men samtidig har der været nogle differencer mellem kvartalstallene for recepter og den relle omsætning
-
US udviklingen er jeg nogenlunde komfortabel med - men RoW virker noget uoverskuelig for mig
-
Kender i til nogen steder, hvor vi kan finde mere detaljeret info omkring RoW recepttal eller ligefrem realiseret omsætning?
-
Tvunget til at sælge lyder underligt. Jeg tror nærmere de sælger p.g.a. de forventer bedre afkast andre steder.
-
Nej har de ikke
-
JørgenVarnæs, Sukkeralf, Solsen mv.... Der er et spørgsmål, som begynder at trænge sig mere og mere på..... I ser alle lyset i Genmab. Men i har "heldigvis" også en sund skepsis for det der er knap så godt.... Og lige netop skeptikken, synes at fylde mere og mere hos jer..... Hvad er det egentlig der gør, at I IKKE ønsker biksen solgt?.... Lad os antage at vi d.d kan få 2000 pr aktie og de fleste får en fed gevinst og ikke flere bekymringer om, det ene eller andet....
-
Hej Herinde, jeg har været i Genmab aktionær længe, og en glad en af slagsen. Jeg syntes faktisk Genmab har været en nem aktie at investere i fordi man kan få rigtig mange gode informationer bl.a. herinde og derigennem forstå casen rigtig godt og bruge op og nedturene til at købe og sælge. Jeg tror faktisk ikke I skal være så bange for at der er andre, som har bedre informationer end jer. Tværtimod. Der er mange som har Genmab-aktier uden at vide noget som helst om hvad de laver. Og når de...
-
...så læser i avisen, at deres vi nærmer os toppen vil de gerne reducere deres aktie-beholdning og så vælger de hvem der skal ud på baggrund af hvordan grafen har set ud det seneste halve år...
-
Andre bruger teknisk analyse. Og de vil også kigge på Genmab og tænke, at den skal vi ikke have.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind