Genmab — November 2017
-
tror heller ik på det. nok mere som du sir Rex, de vil ud. Synes bare det er lidt betænkeligt at aktien nu er i på niveau, mere eller mindre, som den var slut maj sidste år, med de udsving der nu har været, med tanke på casen sku være endnu mere derisked siden
-
Hvis ikke recepttallene fra US afviger alt for meget fra det reelle salg, gætter jeg på, at vi ser en helårsomsætning på lige nord for usd 1.310 mio
-
Det tal (1310) er baseret på at væksten per klinkdag i november og december er 2,2% i hver måned - og væksten i RoW er den samme q/q 3-4, som den var q/q 2-3 (usd 32 mio)
-
jep - men der er forskellige fejlkilder at tage hensyn til. Så estimatet ud fra mine forudsætninger har en del ratslør i logikken.
-
væksten i klinikdagene fra måned til måned lå sidste år på 6%, mens den i år nok havner på 5% - men samtidig har der været nogle differencer mellem kvartalstallene for recepter og den relle omsætning
-
US udviklingen er jeg nogenlunde komfortabel med - men RoW virker noget uoverskuelig for mig
-
Kender i til nogen steder, hvor vi kan finde mere detaljeret info omkring RoW recepttal eller ligefrem realiseret omsætning?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind