Genmab — November 2017
-
Sukkeralf - Det er fuldkommen rigtigt at der er konkurrence i RA (som er et enormt marked). Men - ingen af midlerne er optimale, især hvad angår bivirkninger. Jeg har selv RA og lige siden jeg først hørte at Dara kunne have anti inflamatorisk effekt - tænkte jeg på RA. Hvis DARA ha mindre bivirkninger vil det blive modtaget med kyshånd.
-
Analytikerne, eksempel Novod, sætter pt heller ikke værdi på noget ud over Dara og lidt ofa. M.h.t. RA ville det være alt alt for tidligt at tale om nogen værdi - enig. Men det er fortsat biotek det her og ikke medico, selv om vi er på vej. I biotek er værdisætning en balancegang og naturligvis skal sandsynlighederne "på arbejde" - når tiden er. Så man kan aldrig værdisætte et biotekselskab på økonomiske resultater. På kliniske resultater - ja - selvfølgelig.
-
Thomas spurte på QA: "What is a realistic timeline for daratumumab
potentially obtaining approval for RA?" Winkel ville ikke svare. Er der noget af jer andre der kompetancer til at komme med et kvalificeret bud/gæt? -
3-5 år lyder ikke som langvarigt i mine øjne, i betragtning af det skal igennem 3 faser!
-
Tak til Solsen og Sukkeralf

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind