Genmab — September 2017
-
Lyder fint - det vil jo være interessant at høre dine argumenter for at aktien er i en alt for høj kurs.
-
Vitus: Det handler ligeledes om at bevare is i maven. Særligt når casen udvikler sig planmæssigt, og idag er en positiv dag for os Genmab aktionærer, uanet hvor kursen lander i dag. Det handler om det lange træk, og har du ikke tålmodigheden til det, eller ligger voldsomt gearet, må du naturligvis anlægge dig en anden strategi, end de fleste af vi andre. Det nytter ikke noget at råbe op her, og kræve forklaringer hver gang det går nedad. Markedet er ofte manisk og svært at blive klog på
-
Jeg er hverken utålmodig eller bange for Genmab aktien. Jeg er tværtimod glad for mine Genmab aktier. Jeg forsøger bare at forklare hvorfor kursen ikke kommer op ad. Kik blot på P/E, den siger faktisk alt, og så læs da hvad jeg skriver i stedet for at tillægge mig motiver som er grundløse. Udtryk som unge mand er dog det mest nedladende jeg kender ! Jeg har aldrig været i tvivl om at casen er ok, og kunne aldrig finde på at sælge mine aktier før de kommer meget højere op.
-
nu er jeg forvirret - lige før skrev du, at kursen er alt for høj
-
Vitus, jeg ka godt følge din undren/frustration el lign. Jeg købte gen i juli sidste år, og har samme stigning, som den invest forening jeg købte for 8 mdr siden. og taget i betragtning at risikoen alt andet lige er større i gen i en invest forening, så har jeg også svært ved at se potentialet i gen. Alle de triggere der har været, har kun været midlertidige, og aktien er faldet tilbage igen. tålmodighed er en dyd, men gen ska også bevise den er værd at være i, og i mine øjne gi et større afkast
-
Der er pt tre begivenheder der kan køre kursen pænt op. Det mest ødelæggende for de der er ude vil være et opkøb - måske 1000-1400 kurspoint. Techaftale kan komme når som helst, men er lovet indenfor de næste måneder. Solid cancers kan potentielt komme når som helst, idet hverken JNJ og Genmab har styr på de selskaber, der afprøver deres kombinationer på PD1 mv. Kursspring på de to sidstnævte er ikke nemme at spå om - ligesom førstnævnte heller ikke er. Men at tro det er en begivenhedsfattig
-
den sidste kvalificerede "tvivler" her på PI, som jeg kan huske, var Troldmanden. Det kunne være rart med nogle underbyggede kontrærere synspunkter til at udvide horisonten.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind