Genmab — September 2017
-
Nu er det jo ikke Lauritz.com hvor man kan fortryde et bud på 100-200 mia dagen efter...
-
Indlæg i debatten om nye - dyre - lægemidler http://haematologisktidsskrift.dk/blogs/item/bent-hansens-skraemmekampagne-var-fup.html
-
Jeg kunne da godt forestille mig eksempelvis Roche kunne have fordel af at komme med et bud på Genmab. De vil i så fald skulle samarejde med J&J om Darzalex men vil samtidig få fuld indsigt produktet og det er ikke sikkert J&J er intereseret i at "dele" med Roche og dermed vil der være basis for en budkrig.
-
@Sukkeralf,ja jeg er med på at det er J&J der styre udviklingen af dara men det er vel genmab der laver alle nye forsøg i laboraturium og det kan vel ikke være i J&J interesse at eksempelvis det var Roche der kom til at styre alle nye laboratorie forsøg m.m som vil være tilfældet hvis de opkøbte Genmab.
-
Genmab krasser kun royalties ind på Darzalex. Janssen laver alt andet. Har alle udgifter. Er det ikke dejligt

-
Stockbull - lige efter aftalen (måske det første års tid) har Genmab ganske sikkert bidrageet med ting, da de jo var inden i sagerne. Efter Janssen var kommet op i fart har de styret det hele - og Genmabs rolle er blot at blive orienteret indimellem og indkræve royalty
-
Der er da masser af god fredagsstemning

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind