Genmab — Juni 2017
-
Ja, sandt - der er en forskel. Jeg kastede mig bare ud i generelle uligheds-spasmer. Jeg ville dog stadigvæk gerne fastholde faktor 50.. så hvis han har fået fx 10 mio. i løn, så kan han max. få 5 mio. udbetalt fra aktieaflønning det år. Så simpelt kan det gøres.
-
sjovt nok var der ikke særligt meget brok, dengang der blev tildelt warrants under kurs 200 - eller for den sags skyld når der bliver tildelt warrants til dagskursen i dag. Vi skal kun høre på brokkeriet, når warrants bliver udnyttet.
-
Hvorfor er det?
-
prøv at spørge den samme gruppe om, deres kræftbehandling skal baseres på cellegift afledt af sennepsgas, eller om de skal modtage meget mere effektiv immunterapi uden væsentlige bivirkninger
-
nu har jeg på intet tidspunkt talt om årsløn.
-
De liberale påstår i tide og utide at folk heller end gerne vil arb mere hvis de får mere for det. Men de udelader det de ikke forstår: hvornår nok er nok. JdW ville nok have et ligeså fint liv og være ligeså opfindsom med "kun" 15 mio. om året - tror du ikke?
-
absolut ikke
-
Det har jeg heller aldrig sagt
-
Ja, det er ikke uden årsag, at vi ser så få bioteknoteringer i Danmark
-
Det undrer mig voldsomt, at i er så meget efter warrantprogrammerne og så lidt efter den manglende fremdrift i klinikken.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind