Genmab — December 2016
-
-
-
@Solsen Jeg er helt med på udfordringen med PFS som primært mål på frontline studier, hvor det tager mange år før PFS nås. Men ved vi om sCR er accepteret af FDA som tilstrækkeligt mål til godkendelse af en indikation?
Der er måske fortilfælde fra andre kræft former?, jeg kan bare ikke lige komme på hvilke... -
I VTD frontline studiet er de primære mål både sCR (i part 1) og PFS (i part 2), så måske er det ikke helt klart om sCR er nok i sig selv? Det kan måske også være derfor, at Janssen kører D-RVd studiet som et fase 2?, for at få mere viden
- jeg tænker bare højt, ved det ikke...
-
FDA har jo muligheden for at tildele accelerated approval hvor der kan gives godkendelse på baggrund af surrogat endpoints såsom ORR - det skete jo med Daratumumab i 4 linie. Desuden tales der jo også meget om, at MRD negative kunne blive et nyt mål der anvendes i højere grad, da man jo netop formoder at OS følger med her, så det kunne tænkes med sCR også.
-
-
Salget af Genmabs Darzalex fortsætter med at overraske positivt, hvilket tvinger Genmab ud i den ene opjustering efter den anden. Samtidig er endnu en vigtig FDA-godkendelse netop kommet i hus i USA.
Det skriver Økonomisk Ugebrev, der sætter kursmålet på Genmab til 2150 kr. på et års sigt mod en slutkurs fredag på 1139 kr.
- Genmab modtog FDAs markedsgodkendelse af Darzalex 21. november. Den omfatter denne gang behandling mod relapsed eller refractory Multiple Myeloma (Myelomatose) i kombinat
-
God morgen.

-
det er vel en gammel nyhed for os på PI https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=419202013&sourcecode=ddk
-
Hvad vigtigere er: Mr Potatohead har nu fået sin 5. omgang Dara og oplever fin fremgang: http://www.myelomabeacon.com/forum/darzalex-and-kyprolis-treatment-t8058-30.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind