Genmab — December 2016
-
Jeg siger ikke der kommer et bud - blot at muligheden snart burde afspejles igen. Lige nu er Genmab vurderet ganske pænt - men kun ift kendte og lavthængende frugter. Ikke ud fra det potentiale (herunder også Dara) der med næsten sikkerhed kan anes. Og slet ikke ift et opkøb.
-
Angående Pharmacyclics så mener jeg ikke nødvendigvis at JNJ fejlede - prisen var ekstrem høj, så ej sikkert den investering kunne holde hjem. Desuden var begrundelsen fra Abbvie, at de ville kombinere venetoclax med ibrutinib, så derfor ville de betale denne høje pris.
-
Jeg forstår simpelthen ikke vi har de her dage hvor den eneste sælger er AB. Det kan godt være der gemmer sig nogle store hedgefunde og lign. bag AB men så ensidig sælgende fatter jeg ikke. Det virker altså stadig som om AB bare har 100% kontrol over hvordan Genmabs kurs skal være - undrer mig meget

-
Vi må bare erkende at healthcare er yt p.t. Investorer vil have olie, metaller, banker o.lign. siden Trump er blevet president. Investorerne vil komme tilbage til healthcare, bare ikke lige nu.
-
Jeg mener Jan udtalte den 16 Nov. ved Jefferie konferencen at kommende 2 mdr ville ikke blive kedelige at have ganmab aktier. Indtil vidre har han ikke informeret noget mega positivt men der er da frem til mid-Januar komme med en MEGA overraskelse
-
ja vi er nok mange som havde håbet på lidt mere, men det skal nok komme og den er jo steget flot i år. 1500 om et år vil også være glimrende, men jeg mener godt den kan komme væsentligt højere. NHL skulle jo være større end knoglekræften så gode data her må betyde det bliver lagt på kursen. Så er der jo de solide kræfttyper, hvornår vi kan forvente data her har jeg dog ingen idé om
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind