Genmab — December 2016
-
Genmabs aktiekurs er idag en spegling af salget og det fremtidige salg af Darzalex og aktien er nok rigtig vurderet idag den har potential til at stige til 1500 -1600 om salget går som forventet. Jeg tror det helt store potential ligger i solide tumorer med Darzalex og JNJ-produkter og både Genmab og Jansson har stor tiltro til dette. Jeg tror her ligger mundkurven på Winkel og dette er Årsagen til at Jansson har sat sig på JNJ- produkterne,Jeg tror også dette er baggrunden for Winkels
-
Statement "blow of your socks"- derefter mundkurv fra Jansson.De har allerede idag en meget god indsigt at disse prkukter kommer at virke mod solide tumorer men minimale bivirkninger og om denne antagelse er korrekt kommer kursen på Genmab gå o
p mange 100% de näste par år. -
yes, Stockbull, 25%, 30% of daily volume in the closing auction, it has been going on for a while now. Could be a bank or broker executing a large trade, trying to average during the day and settling at dayend with a customer. But that is pure speculation.
-
Royalties er samme i solide tumorer som i knoglemarvskræft
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind