Genmab — November 2016
-
Anywas, argumentet omkring den langsigtede påvirkning af overskudsgraden bør tages dybt seriøst specielt når man kigger på at den gennemsnitlige royalty udgift på andre produkter i JnJ's pipeline er meget lavere end hvad der gør sig gældende for Darzalex.
-
g så yderligere i forlængelse heraf er et andet vigtigt regnskabskyndigt argument for et takeover selve positionering af posterne. Et opkøb finansieres fra balancen mens royalties betales fra resultatopgørelsen.
-
. Det gør ondt at have en balance der er tung af omsætningsaktiver og en transforming af disse til strategisk ejerskab er dermed godt for ledelsen evne til at performe "på pairet". Samtidig betyder elimineringen af royalties som mit tidligere argument omkring overskudsgraden også hintede mod at resultatopgørelsen forbedres dramatisk. Det er altså med andre ord vanvittigt hvis JnJ ikke snart trykker på knappen når man ser sådan på tingene.
-
pairet = papiret. Sorry, sidder på et mærkeligt tastatur !
-
-
Enig også hvad jeg mener. OG ingen grund til nervøsitet om at det skulle blive sølle 85 M - det bliver heller ikke lige nu, da det primært skal være efter aftale. Det bliver dog inden eller umiddelbart efter at sandsynligheden for nye værdier tegner sig klarere
-
Som jeg også tidligere har sagt flere gange har takeover ikke været det primære scenarium for mig længere siden jeg ændrede holdning tilbage i Juli.
-
-
Børsen Play om opkøbssnakken. https://play.borsen.dk/social/583d30221f5e419167e14a1d
-
En hel række daratumumab studier opdaterede på clinicaltrials.gov pr. 25/11.https://clinicaltrials.gov/ct2/results?term=daratumumab&type=&rslt=&recr=&age_v=&gndr=&cond=&intr=&titles=&outc=&spons=&lead=&id=&state1=&cntry1=&state2=&cntry2=&state3=&cntry3=&locn=&rcv_s=&rcv_e=&lup_s=11%2F20%2F2016&lup_e=11%2F29%2F2016
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind