Genmab — November 2016
-
Jah men opkøb og 50% deals, ingen split, intet udbytte, masser af penge fyres af til forskning, meget konkret hvilken vej de har valgt og følge og det i sig selv er et sats som kan ende ud i fiasko og beskyldning om storhedsvanvid, blogbusters hænger altså ikke på træerne og de har selv nævnt det var et rent held at de fortsatte med Darzalex.
-
To ting fra Jefferies jeg ikke brød mig om - den ene var hans kommentar om, at telefonen ringer så tit hos Janssen fra folk der vil kombinere med Dara, så de næsten ikke kan nå at følge med - hvis vi kigger på Jans udsagn fra starten af året om hvad der skulle ske på det kliniske område med Daratumumab, så halter de da gevaldigt bagefter, synes jeg - det hænger formentlig en del sammen med at NHL data er udskudt, så det bare kommer i løbet af de kommende måneder.
-
Og kigger man evt. på Janssen, så har de da været ti gange mere effektive med DuoBody end Genmab selv har været - de fik kendskab til teknologien langt senere end Genmab selvfølgelig selv havde - og de fører da allerede 3-0 i kliniske kandidater og mon ikke det når at blive 4-0 eller 5-0, så indimellem synes jeg Jan lige skulle styre sig en smule, når han udtaler sig om andre end Genmab selv
-
Tror altså heller ikke der kommer noget decideret nyt frem under ASH i forhold til de andre år, som for alvor kan rykke kursen. tror det er salget fra nu af der rykker kursen lidt opad, men det er det nye der skal sparke røv og der går vel en rum tid endnu eller?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind