Genmab — November 2016
-
Tror vi skal bruge de kommende år til at se beviser herfor, for nu begynder vi langt om lange at have udsigt til data på diverse DuoBodies - og flere af dem vil have targets andre også har valgt. Genmab/partnere er bagud så det kræver at DuoBody kan noget de andre platforme ikke kan.
-
Yep og at der kommer kunder i butikken. Hvis nogle først er skræmt væk af de store, så er der ikke mange "ønskekunder" tilbage og hvem skal så købe deres produkter? De skal snart bevise at de kan lave deals ellers bliver det op af bakke. Endvidere hvad vil de købe og kan de virkelig forrente opkøb bedre end udbytte?
-
Fornemmer jeg lidt negativ stemning her til morgen? 3Q regnskabet fejlede da ikke noget. Når jeg kigger på historisk omsætnings- og resultatvækst, er det da bare at holde fast i den. Det er vel først, når væksten
aftager, at man skal begynde at passe på. -
Den positive stemning og dialog her på chatten er som frstummet i forhold til de store lovprisninger der var ved godkendelse til 2. linje. Jeg vælger at tro på at alle er meget overrasket over det ikke gav det ryk man havde ventet, og i kan skrive hvad i vil AB har bare usandsynlig stor magt i det her spil og det bekymrer mig rigtig meget. Nu søger jeg lige det sidste nøk op og så bliver der taget gevinst hjem
-
Hvis noget skal tages seriøst så skal man vende og dreje alting på hovedet eller rundt engang i mellem, ligesom parforholdet, men det er måske derfor der er så mange skilsmisser?:-) Hvis Genmab fejler på deals og gode data og laver en fabrikting nummer 2 grundet storhedsvanvid så ser det mindre godt ud og aktionærerne vil hurtig stille spørgsmålstegn til de strategiske valg. Masser af forskning spredt ud, satsning på deals og opkøb vs Aktiesplit, udbytte kun kerneforskning, eksempelvis.
-
Der er givet stadig mange spekulanter, der havde set frem til en deal om overtagelse med JJ. Nu er det løb kørt og vil sandsynligvis betyde, at aktien får meget svært ved at løfte sig på den korte bane. Og som Mcjean skriver, frygten for "storhedsvanvid" mark II sider i mange af os.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind