Genmab — Oktober 2016
-
Så kunne man jo ønske sig at Genmab kastede sig over nogle unikke targets - og det var præcis derfor jeg blev skuffet over at første kliniske kandidat bliver CD20/CD3. Omvendt også forståeligt at man tager noget velkendt, men så er vi igen fremme ved det faktum, at DuoBody helst skal være unik, for der er flere som er længere fremme end Genmab og har store partnere i ryggen.
-
Men hvorledes vil du prissætte Darzalex korrekt - vi har set data fra 2-4 linie og her når vi nok ikke op på 5 milliarder dollars. enig i at first line næppe skuffer og herefter nye kombier, sc dosering, smoldering, maintenance o.s.v., men mest korrekt er det vel at det indprises i takt med at vi ser de kliniske data. Ja fedt hvis det sker før, men det er jo lige netop det modsatte der gang på gang fører til de bobler i biotek vi ser.
-
Novod fik bl.a. oplyst at mange pts på dara second line forventes at være pfs frie i 4-5 år. De modtager behandling hele tiden. Det tror jeg ikke analytikerne modeller indregner. Jeg forventer Novod begynder på det. Endvidere mener jeg mm markedet vokser 10-20% årligt, hvilket næppe heller ikke er indkalkuleret hos mange.
-
Vil lige minde om Citigroups analyse fra august: Amerikanske Citigroup mener, at Genmab-aktiens nuværende pris undervurderer værdien af kræftmidlet Darzalex, skriver Børsen.
Citigroup ser derfor mulighed for en pris på 2400 kr. for Genmab-aktien, når det fulde Darzalex-potentiale er indregnet, skriver banken i en analyse i kølvandet på selskabets regnskab for nylig. Banken har dog et kursmål på 1460 kr.
-
@Bulder: enig på lang sigt skal vi meget højt op. Husk på at daratumumab jf. mine tidligere forudsigelser bliver verdens bedst sælgende lægemiddel. Vi skal blot have tålmodighed..
-
@ Helge: Du inkluderer forsat NHL i blandt de potentielt forventede kurspåvirkende nyheder i år Men disse data er nu af de flere analytikere rykket til Q1/17 under henvisning til hvad Genmab tilsyneladende har kommunikeret. Dette er for mig en skuffelse da der herved ville være brændstof til massive stigninger.
-
I øvrigt vil jeg -når jeg nu alligevel har taget ordet for en kort bemærkning- henvise til mit indlæg "Genmab a twist on the tale" ( www.proinvestor.com/boards/75070 ) hvori jeg beskrev mine forventninger til resten af 2016. Indtil videre har vi været indenfor eller tæt på toppen af det trading range jeg regnede med vil gælde frem til Q4 eller nyheder.
-
Omvendt står vi nu på tærsklen til at der bliver åbnet op for godteposen i form af et kvartal fyldt med spændende nyheder. Jeg forventer at investorerne vil opføre sig som små børn i en slik butik og at vi indleder en ny fase med stigninger der bringer kursen op i nye højder før årsskiftet.
-
Jeg tror forsat, som skrevet i "a twist on the tale" at vi ender 2016 lige under 1500 og måske endda også lidt højere hvis vi er heldige.
-
ette endda på trods af at NHL er udsat til næste år. Jeg håber på opstart af flere forsøg udenfor MM og en eventuelt udvidelse af eksisterende forsøg indenfor blodkræft. Dette giver os ikke de forsinkede data, men det giver os et vink med en vognstang om tilstedeværelsen af god effekt uden for knoglemarvskræft.
-
Præcis denne type signaler må Novod også have opfanget da han i går udsendte sin "news flash" efter besøg i USA. Novods skriv fra i går er i mine øjne næsten lige så legendarisk som de udtalelser vi fik dengang Winkel var hos Goldman Sachs lige efter ASCO (beskrevet i Genmab the Black Swan: ( www.linkedin.com/pulse/genmab-black-swan-david-mygind?trk=prof-post )
-
Læs eventuelt det fulde "skriv" fra Novod igen og det vil stå klart hvordan vandet gydes for at skabe grundlag for en massiv opjustering senere på året. Jeg håber og tror på at vi indenfor 2-4 måneder og måske allerede i år vil se Novod ramme et kursmål på omkring 1700-1800 stykker.
-
Analysen fra Handelsbanken i dag er bare inkompetent og ukvalificeret støj som bør ignoreres af enhver der følger Genmab tæt. Manglende teknologiaftaler som også flittigt drøftes er for mig en af årsagerne til at at vi ikke ser et blue skye scenarie med langt højere kurser udfolde så lige nu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind