Genmab — Oktober 2016
-
Daratumumab har været 8-10 år undervejs og værdiskalbelsen har primært ligget i de sidste 4 år (nok snarere 3 år). Kigger du på det der præsenteres den 10 november, så er det stoffer der også skal modnes (hvis Genmab holder fast i dem) en 3-6 år før værdiskabelsen for alvor tager fart - og uden en enorm agressiv (og dyr) indsats fra Janssens side, så var Darzalex ikke kommet så langt i dag som vi er vidne til.
-
Gør jeg skam ikke, men som langsigtet og brug af frie midler er jeg mere risikovillig, især når award kan være stor........og indtil videre har JDW ikke svigtet retorisk, men tro mig jeg er som udgangspunkt skeptisk overfor ceo'er der har det hele i munden, men mit indtryk af JDW er ikke sådan endnu, indtil videre har han leveret.
-
I bund og grund er vi jo meget enige om det meste - det eneste sted vi for alvor ikke bliver enige om er, hvornår tingene skal indprisen. Med til denne betragtning hører bestemt også tiden, for biotek prissættes højt pt og de biotekaktier der tillige gør det godt ekstra højt. Jeg købte selv Genmab i sin tid, da den blev handlet til en markedsværdi der var lig med cashbeholdningen.
-
Før min tid, men er opmærksom på at vi taler om biotek og det er meget komplekst, derfor er jeg også glad for du og andre kan bidrage med at "afkomplekse" det i ny og næ. Alf der sker også rigtig meget nyt indenfor biotek i disse tider, vi taler nærmest om paradigmeskift og ja vi er stort set enige, men jeg fornemmer du VIL have teknologiaftaler NU, lige nu før du er tilfreds:-D
-
Jeg mener ikke vi har en jordisk chance for at vurdere hvor god Genmabs tech-platform er, hvis ikke vi ser vallidering fra BP - og indtil vi har set en aftale med option til Genmab med BP, så har jeg svært ved at se denne platform udskille sig fra flere andre. De ord Genmab knytter til DuoBody er de samme ord der knyttes til de fleste andre platforme, som
kommer frem i disse tider -
Så kunne man jo ønske sig at Genmab kastede sig over nogle unikke targets - og det var præcis derfor jeg blev skuffet over at første kliniske kandidat bliver CD20/CD3. Omvendt også forståeligt at man tager noget velkendt, men så er vi igen fremme ved det faktum, at DuoBody helst skal være unik, for der er flere som er længere fremme end Genmab og har store partnere i ryggen.
-
Men hvorledes vil du prissætte Darzalex korrekt - vi har set data fra 2-4 linie og her når vi nok ikke op på 5 milliarder dollars. enig i at first line næppe skuffer og herefter nye kombier, sc dosering, smoldering, maintenance o.s.v., men mest korrekt er det vel at det indprises i takt med at vi ser de kliniske data. Ja fedt hvis det sker før, men det er jo lige netop det modsatte der gang på gang fører til de bobler i biotek vi ser.
-
Novod fik bl.a. oplyst at mange pts på dara second line forventes at være pfs frie i 4-5 år. De modtager behandling hele tiden. Det tror jeg ikke analytikerne modeller indregner. Jeg forventer Novod begynder på det. Endvidere mener jeg mm markedet vokser 10-20% årligt, hvilket næppe heller ikke er indkalkuleret hos mange.
-
Vil lige minde om Citigroups analyse fra august: Amerikanske Citigroup mener, at Genmab-aktiens nuværende pris undervurderer værdien af kræftmidlet Darzalex, skriver Børsen.
Citigroup ser derfor mulighed for en pris på 2400 kr. for Genmab-aktien, når det fulde Darzalex-potentiale er indregnet, skriver banken i en analyse i kølvandet på selskabets regnskab for nylig. Banken har dog et kursmål på 1460 kr.
-
@Bulder: enig på lang sigt skal vi meget højt op. Husk på at daratumumab jf. mine tidligere forudsigelser bliver verdens bedst sælgende lægemiddel. Vi skal blot have tålmodighed..
-
@ Helge: Du inkluderer forsat NHL i blandt de potentielt forventede kurspåvirkende nyheder i år Men disse data er nu af de flere analytikere rykket til Q1/17 under henvisning til hvad Genmab tilsyneladende har kommunikeret. Dette er for mig en skuffelse da der herved ville være brændstof til massive stigninger.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind