Genmab — September 2016
-
Ja, jeg blev så ikke klogere mht PM'en
på trods af præciseringen.. -
Men stort tak til Sukkeralf !
-
Rachel siger det handler om salg.
-
Jeg forholder mig til det Sukker refererer.
-
Men ellers har du ret.
-
Alelau...Ingen grunde til at tænke så meget over det. Vi er bare i et limbo lige nu uden noget der for alvor kan rykke i positiv retning.
-
Køberne er afventende uanset RSI. Det er ikke unormalt i en situation som denne. Den kan jo komme længere ned.
-
@Mcjean.. De har ikke 20%.. der står tydeligt at der er tale om deres indirekte ejerskab.. altså på 5%.. Det ville være helt vildt hvis Fidelity havde 20% og vi ville have set et massivt købspres.. sagen er den at de er gået cirka 1% ned og at det er sket gennem en underliggende fond.. om så fonden reelt har lavet et stunt og er gået under og over grænsen igen, det ved vi ikke.. Vi ved det ikke fordi det hele væves ind i nye regler..
-
Men på baggrund af at de tydeligt skriver indirekte ejerskab (og alt er indirekte ejerskab i forhold til moderselskabet) må vi se det sådan at de nu ejer det udmeldte totalt set..
-
Dog kan vi ikke nødvendigvis trykke på købsknappen som jeg anbefalede.. simpelthen fordi vi ikke får afsløret om der har været uden 5%..
-
uden=under
-
Der står de krydsede en grænse, der står ikke de vil krydse en grænse. Der står iøvrigt hos tinanstilsynet at FMR LLC ikke har krydset en regulatorisk grænse men stadigvæk er en betydelig aktionær i Genmab, det er kun FMR CO INC. der har krydset en grænse
-
Facit bliver da 5.04 + 5-9.99% = 10.04 - 15.03. Ringer til finanstilsynet i morgen. Måske din teori er mere plausibel, men der står sort på hvidt at selskab B krydsede en grænse og at selskab A ikke krydsede en grænse, hvilket tyder på 2 separate procenttal i min verden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind