Genmab — August 2016
-
-
-
Tisotumab er lavet med en valine linker (vc) og linker teknologi udvikler sig selvfølgelig. Det ser ikke ud til at site specific linkers er klar endnu så vi er ikke blevet overhalet på den front: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3929454/
-
Men indlægget af ROI i debatten forekommer mig skrevet af en fantast der slynger omkring sig med pseudofaktuelle betragtninger og som insinuerer eller postulerer at have viden eller adgang til personer der giver baggrund for at ROI kan have nyt at sige eller forudsige om Genmab.
-
Jeg sætter en del mere pris på de mange andre skribenter der enten har saglige argumenter og som sætter sig ind i de videnskabelige, produktmæssige og økonomiske forhold og forudsætninger, fremfor de som taler tågesnak og konspirationsteorier. Mere af det første og mindre af det andet, please.
-
Svar til Sibelius i debatten..
-
David, stikker man snuden frem, er der altid nogen det slår! Man kan være enig eller uenig i dine skriv, men at indirekte at kalde dig uhæderlig, det går over stregen. Jeg er meget taknemmelig for de vinkler, du tilføre debatten. Ikke altid enig men læser altid med stor interesse det du skriver.
-
Til David
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind